Portraits: Cynthia Lusk, Director of International Production
S1, E6: Director of International Production Cynthia Lusk takes us into the fascinating world of localization. From translations to graphics to even changes in animation, Cynthia and her team work to make sure that Pixar's films can connect and resonate to fans and families throughout the world.