Made in Chelsea Quick, Let's Have A Quickie
S1, E2: Caggie meets Spencer's girlfriend, Funda, at Rosie's dinner party; Binky and Cheska crash Gabriella's romantic birthday getaway with Ollie; Hugo pursues socialite Amber.