Rebel With a Cause: Civil Liberties and Government Crackdowns
S1, E6: Hugh Hefner works around the clock after becoming addicted to an amphetamine drug. He uses Playboy in his fight for civil rights and publishes the final written words of Martin Luther King, Jr.