Into the Wild Colombia Romeo and Julieta
S1, E1: This is the story of Julieta, a female golden dart frog in search of her Romeo. She's about to lay her eggs and must find a male to fertilise them. Romeo's calls guide her through the forest, but crossing the dense rainforest is no easy feat.