Invite Only Cabo Secrets and Lies
S1, E4: Agu tries to get closer to Kamani, but Emily doesn't make it easy for him; Larry cooks up big plans for Bianca's birthday, and the guys are forced to intervene, leading Larry to drop a bomb that makes everyone's head spin.