Going Viral Pvt. Ltd. #Startup
S1, E1: While giving a sneak peek into his offbeat star-tup, Gaurav makes it evident how he eats, breathes and lives social media; struggling to come up with a hit viral video, the company tries its luck by using a goat and a person of short stature.