Pac-Man and the Ghostly Adventures The Adventure Begins, Pt. 2
S1, E2: Pacster, his friends, and the Ghosts who surrendered sneak into the Netherworld to take back the Tree of Life. It turns out to be a trap, but Pinky thinks Pacster has a crush on her. At first he denies but his friends tell him to say yes and when he does, him and his friends are let out.