The Beauty Podcast: Ashton Kutcher and Isabella Rossellini
S1, E11: Evan Ross Katz interviews Ashton Kutcher and Isabella Rossellini about the nature of their relationship as on-screen spouses and Isabella explores the role of her exaggerated costumes in FX’s The Beauty.