The Mighty Nein The Mighty Nein
S1, E4: Framed for the carnival massacre, the Mighty Nein must come together to bust out of prison, rescue Toya, slay the Devil Toad, and clear their names - if they don't kill each other first. Meanwhile, Essek and Trent Ikithon begin experiments.........