Diablo Guardian The Next Level
S1, E6: Violetta arrives in Las Vegas where she meets Super Mario and discovers a taste for cocaine. She soon runs out of money and goes back to her tricks. Now in a mess, she is rescued by Antonio Guerrero, who promises to help her get a visa.