The Trung Sisters of Vietnam Fight the Han
S1, E3: China under the Han Dynasty; how imperial expansion threatened the matriarchal culture of Vietnam; the Trung sisters; leading tribal armies against the invaders; how the Trung sisters' story has become a touchstone of Vietnamese culture.