The Roman Empire: From Augustus to the Fall of Rome Tiberius and Caligula
S1, E3: Despite his achievements, Augustus fails in the key area of choosing a successor; after an almost comical series of events, he secures a male heir to take the throne; witnessing the debacle of Roman leadership under Tiberius and Caligula.