Tom Green: I Got A Mule! Tom Green: I Got A Mule!
S1, E1: "Tom Green: I Got A Mule!" is Tom Green's hilarious and poignant standup special recorded live at Canada's National Arts Centre. Green shares humorous insights about his experience transitioning from Hollywood to a simpler lifestyle in the countryside. He also provides amusing observations about modern social media pitfalls and other relatable topics.