Tropical Serenity
S1, E3: Ease your mind with a one-way ticket to paradise. Through a portal to the world's most gorgeous tropical landscapes, find tranquility as you glide above turquoise waters and beneath gentle waves. Listen to Caribbean music as waves lap gently on the shore. Then, travel under the surface to follow a pair of dolphins, a solo sea turtle and a school of incandescent fish among the coral reef.