Hakuoki Twilight Blossom
S1, E3: Under orders from Sannan Keisuke, Chizuru races to deliver a message to Hijikata and his men; Kondo's squad charges into Ikedaya where Imperial Loyalists, including ronin from Choshu, are holding a meeting.