Brickleberry Welcome to Brickleberry
S1, E1: New ranger Ethel arrives in Brickleberry and Steve fears for his rank as ranger of the month; Connie researches Ethel's past and stumbles upon a drinking problem; Steve wants to take advantage of this, but the plan goes awry.