A Cinderella Story: Once Upon a Song
Overworked, harried and terrified of being put back in foster care, 17-year-old Katie Gibbs (Lucy Hale) does her stepmother and step-siblings' bidding without complaint. However, vocally gifted Katie finally gets upset when she is forced to lay down singing tracks so her untalented stepsister, Bev Van Ravensway (Missi Pyle), can hopefully win a recording contract from Massive Records--whose company president is scouting for spectacular new voice at a talent showcase for the Performing Arts Department of a prestigious private school.