Aalto
AALTO is an enchanting documentary film journey into the life and work of one of the greatest modern architects Alvar Aalto. The film shares for the first time the intimate love story of Alvar and his architect wife Aino Aalto. It takes the viewer on a cinematic tour to their creative processes and iconic buildings all over the world.