Day of Reckoning
On the verge of losing his wife and his job as sheriff, put-upon lawman John Dorsey reluctantly teams up with bullish U.S. Marshall Butch Hayden to hold outlaw Emily Rusk hostage. A battle of wills ensues as Emily turns the posse on themselves, but as her marauding husband and his gang approach, Emily and John realize they will need each other to survive.