Depeche Mode: Spirits in the Forest
Across 2017/2018 Depeche Mode embarked on their Global Spirit Tour, performing to more than 3 million fans. Filmmaker Anton Corbijn captures the energy and spectacle with a deeper look into how their music has been woven into their fans' lives.