Dilili In Paris
With the help of her delivery-boy friend, Dilili, a young girl from New Caledonia, investigates a spate of mysterious kidnappings of young girls that is plaguing Paris during the Belle Epoque. In the course of her investigation she encounters a series of extraordinary characters, each of whom provides her with clues that will help her in her quest. Award-winning filmmaker, Michel Ocelot (Kirikou and the Sorceress, Azur and Asmar) returns with an enchanting new animated tale of brave young heroes, mysteries and discoveries, kidnappings and ordeals, extraordinary places and magical encounters, in which good must challenge dark forces and triumph.