Girl You Know It's True
For his next project, successful music producer Frank Farian hires dancers Rob Pilatus and Fab Morvan and helps the two friends to a skyrocketing success. Under the name Milli Vanilli, Rob and Fab storm the international charts, land three number one hits in the USA and enjoy the extravagant life in Hollywood. Only a small circle of insiders know their secret: the duo don’t sing themselves, they lip-synch to the voices of the real singers. At the height of their fame, Rob and Fab even win a Grammy, but the situation behind the scenes becomes increasingly tense and Milli Vanilli threatens to become the biggest scandal in music history...