Starring Iron Maiden
This live recording comprises 15 songs captured during 'The Book Of Souls World Tour,' which covered 39 countries across six continents during 2016 and 2017, and was seen by over two million fans. Produced by Tony Newton and Iron Maiden founder member and bass player Steve Harris, the album is based on this year's set list and is a faithful record of the epic show, including six songs from 'The...