Love of an Icon: The Legend of Crocodile Dundee
Crocodile Dundee burst onto global screens and into the hearts of millions nearly 40 years ago, and is still Australia's most successful film of all time. But little does anyone know, that behind this cultural icon - was a cast and crew with no feature film experience, last-minute funding struggles, and an industry that never saw it coming. During the 4K restoration of Crocodile Dundee, a treasure trove of unseen archival material was uncovered from the collection of Crocodile Dundee co-creator John Cornell, the late husband of Australia's beloved Delvene Delaney. Inspired by this discovery, Delvene has created LOVE OF AN ICON: THE LEGEND OF CROCODILE DUNDEE - a revealing and heartfelt documentary that invites audiences behind the scenes to witness the battles, breakthroughs, and unbelievable twists that made the film a reality.