From the twisted minds of producers Peter Farrelly and Charles B. Wessler, comes Movie 43 - the outrageous new ensemble comedy starring some of the biggest names in Hollywood. Movie 43 is not for the easily-offended and contains jaw-dropping, sometimes shockingly disturbing, but always entertaining intertwined storylines you'll have to see to believe.