National Treasure: Book of Secrets
When a long-missing page from the diary of assassin John Wilkes Booth suddenly resurfaces, it implicates the great-great grandfather of treasure hunter Ben Gates (Nicolas Cage) as a conspirator in Lincoln's death. Ben's globetrotting quest to prove his ancestor's innocence leads him to a closely guarded book containing the nation's deepest secrets.