Perfect Strangers
Paolo Genovese's multi award-winning comedy of manners is a fiendishly clever take on decorum in the age of smartphones. During a dinner party, seven friends decide to play a dangerous game. The attendees place their cellphones on the table and agree to make all texts and calls public in an attempt to prove that they have nothing to hide. Rapid fire and wildly entertaining, Perfect Strangers poses the question: how well do we really know those close to us?