Reaching Distance
After Logan witnesses his twin sister's death in a horrific car accident, his vivid memories of the event have left him unable to move on. Facing a night on the street, Logan finds Martin, the banker responsible for his sister's death, and tracks him onto a night-rider bus. His attempts at vengeance are thwarted by increasingly strange interactions with the other passengers. Things take a turn for the bizarre as Logan is knocked unconscious and awakes to find the line between the past and present has fractured, as visions of his dead sister and vivid memories begin to replay within the confines of the bus. As his hold on reality begins to slip, Logan soon realises he has met every single passenger before.