Stand My Heroes: Warmth of Memories
Newcomer Rei Izumi is joining the narcotics investigation unit of the Ministry of Health, Labour and Welfare. As a scout for the newly created STAND, she’s going to recruit the most unique of agents, investigators, and informants to make up a specialized team to safeguard the country. And their first mission is to discover the hazardous drug destroying the lives of innocent Tokyo citizens.