The Extraordinary Journey of the Fakir
After his mother's death, a young Fakir from the streets of Rajasthan, Aja, leaves India for France to track down the father he never knew. From the moment he arrives in Paris, nothing goes as planned. A disaster with an eccentric taxi driver leaves him stranded outside Paris at IKEA, where he falls head over heels for Marie, a lovely Franco-American who befriends him. But his hopes for love are dashed when he accidentally gets stuck in a wardrobe and shipped across Europe! On the run from border police and bandits, he meets a colorful cast of characters as he hops across the globe escaping danger. Can his clever imagination and briefcase of magic tricks get him back to Paris to meet Marie and discover his father's identity?