The Legend of Zorro
It has been over a decade since Alejandro (aka Zorro) and Elena were married and with a young son to care for, the masked man has promised to keep his swashbuckling to a minimum. Elena fears that his secret identity will be uncovered and their family's safety threatened if he continues to play hero to all in California. But when Zorro learns of a plot to hurt his people, he breaks his promise and heads off to rescue them. It is a decision that drives his wife and son away and sets in motion an incredible battle for freedom for both his people and his family. Antonio Banderas returns as the great masked man who never says die in the exhilarating, all-action spectacular co-starring Catherine Zeta Jones and Rufus Sewell, The Legend of Zorro.