The Promised Land
From the acclaimed director of "RIDERS OF JUSTICE" and "THE GIRL WITH THE DRAGON TATTOO" comes a film which critics are calling "UTTERLY SATISFYING" (Financial Times) and "A MASTERCLASS" (Total Film) starring Academy Award Nominee MADS MIKKELSEN (Another Round, The Hunt, Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore, Marvel's Doctor Strange). In 1755, the impoverished Captain Ludvig Kahlen sets out to conquer the uninhabitable Danish heath in the name of the King. But the sole ruler of the area, the merciless Frederik de Schinkel, who believes the land belongs to him, swears revenge when the maid Ann Barbara and her serf husband escape for refuge with Kahlen.