The Snow Queen and the Princess
Kai and Gerda live in a cozy quiet town, suddenly the Icy Spirits come there to freeze everyone. However, Ila, a little wizardess, comes up to help the heroes. Together, along with a group of Troll-kids and pirate adventurer Rollan, they go to the magic world of Mirrorland to get the Icy Spirits back that have escaped the magical seal that had them locked in the underworld.