Thomas Kinkade's Christmas Cottage
Artist Thomas Kinkade returns to his peaceful home town to find local businesses are struggling and his mother faces losing her home. He accepts a commission to paint a mural celebrating the area, which ultimately leads him to create one of his most famous works of art.