Tinker Bell And The Great Fairy Rescue
Tinker Bell (Mae Whitman) visits the meadows of England in summer and develops a special bond with a child in need of a friend. When the other fairies launch a daring rescue, Tinker Bell has to take a huge risk to keep all of fairykind safe.