Tyrannosaur
Joseph is a man plagued by violence and a rage that is driving him to self-destruction. Hannah is a respectable woman who appears wholesome and happy. When circumstance brings the pair together, Hannah appears as Joseph's guardian angel, tempering his fury and offering him warmth, kindness and acceptance. As their relationship develops, Hannah's own dark secrets are revealed and Joseph emerges as her unlikely saviour.