A Girl & Her Guard Dog
Isaku coaxes Keiya to study more. When he passes the tests, Keiya expresses his wish to spend a day with Isaku. This confuses her feelings even more.
Isaku changes her mind on falling in love with a yakuza member after watching Keiya's life being threatened.
During his attempt to rescue Isaku after being kidnapped, Keiya's safety is threatened. Isaku begs him to stay away from danger.
Isaku completes her summer break homework and gets bored. Keiya suggests attending a festival together to make her feel better.