Akkad Bakkad Rafu Chakkar
After reading numerous news stories, two friends decide to open their own fake bank before escaping abroad with the money.
Bakaiti Ya Dakaiti
Rhea joins her boyfriend Siddhant in the plan and starts to form a team, convincing Radha who runs a money lending business and her girlfriend Khushi to join them; things take a turn when Bhargav approaches his professor to join.
Bhargav informs the team about Hoshiargarh, where they will convert his old house into a fake bank; Khushi joins Bhargav to secure the loan they desperately need to begin.
Khushi tells Bhargav her secrets; the team leave for Hoshiargarh; the local postman hears about their plans.
Siddhant and Bhargav return home to print passbooks and other papers to run the bank; Rhea convinces her father to let her go to Hoshiargarh.
The team decides to get a celebrity to endorse the bank and convince people to open accounts, but the local reporter becomes suspicious.