All or Nothing: Brazil National Team
The Obligation to Win
The CBF's technical and medical staff strive to prepare the players for the Copa America; striker Neymar Jr., struggles under the weight of problems on and off the pitch; a critical press and fan base doubt the team has what it takes to win.
The team remains focused ahead of a must-win final group game against Peru; after a missed penalty kick, Gabriel Jesus faces a penalty shoot-out against Paraguay in the quarter-finals during which he must tackle his demons and take the decisive kick.
Surviving a climate of negativity and a tight quarter-final win has toughened the team and brought them together; now, they must defeat their oldest rival if they want to reach the Copa America final, in an exciting match in Minas Gerais.