Ambitions
Stephanie and Evan join forces for their own self-interest while Titus embarks on a mission that could jeopardise his entire career.
A newcomer to Atlanta carries out a nefarious plan; Stephanie deals from the bottom of the deck to get what she wants.
Stephanie is a force to be reckoned with at a Women's Empowerment Summit; Bella forges an new alliance with Rod.