The story of jackal, lion and cheetah cubs, meerkat pups and baby hyenas as they grow up, following their first steps and the stress of their parents' experience.
Each species follows a different rhythm of growth, and this applies to the learning process. A look at each characters' progress and missteps as the days go by,.
The older cubs must learn how to face the new dangers that await them while hunting in the wilds of the savanna.