Carolina Marín
The Return of The Champion
After overcoming the injury, Carolina Marin and her coach travel to Vietnam to make their debut in a low-level tournament. Both want to show that the champion is still the same as ever, but expectations of her return will turn against her.
After the unexpected defeat in Vietnam, Carolina Marín faces one of the world's most demanding tournaments in China. To keep her hopes of Olympic gold alive, Carolina must apply the method designed by her coach and prove that the injury's behind her.
With the Olympics just a few months away, Carolina's father is in an accident that leaves him in a coma. The player faces the most difficult point in her career as she decides whether to keep competing.