Dance Life
Welcome to Brent Street
At the beginning of the school year, 90 dancers compete for positions in Cassie's Jazz One class. Only those exhibiting a winning blend of technique, style, and charisma earn selection.
Taking the Lead
The pursuit of stardom unravels, presenting an unforeseen opportunity for one dancer to shine. However, it's at the potential expense of a friendship.
The Light the Way showcase offers students a distinctive chance to gain visibility. Renowned figures in the industry carefully observe the group, seeking exceptional dancers.
At the Grad performance, agents make decisions on which dancers to sign. The dancers find out whether their aspirations of becoming professional dancers come true.