Death At The Mansion: Rebecca Zahau
Two Deaths, One Mansion
The team of experts takes a look at Rebecca Zahau's mindset at the time she died. They also consider the possibility of the crime scene being staged to look like a suicide.
A team of experts continue their in-depth search for the truth behind Rebecca Zahau's suspicious death, as they question the people who were around her when she died.
The Zahau family remain hopeful as the team of experts finalise their theories on Rebecca's death; the verdict of a civil trial prompts the San Diego Sheriff's Department to make a long-awaited announcement.