Welcome to the Party
Alice Hines, an investigative journalist, unveils a strange and mysterious world in which lost souls search for love online; former members share their disconcerting experiences with Twin Flames Universe.
Alice wants to meet Jeff and Shaleia, and the disturbing stories from the former members of the Twin Flames Universe reveal the impact of Jeff and Shaleia's teachings, particularly on people from the trans and LGBTQ+ communities.