Idol Time Pripara
Yui is a girl who lives in the town of Paparajuku, and who dreams of being an idol, even if she realizes that being an idol is next to impossible for her. Her friends often remark on how much she dreams about it. But then, the PriPara idol theme park opens in her town, and that an idol named Laala is coming to town from Parajuku, which only makes Yui dream even bigger. The new PriPara theme park has been updated with new concepts. However, due to a system error, Laala is no longer able to PriPara Change.
I Became A Dreamy-Cute Idol?!
Yui discovers Prism Stone and enters PriPara, but her dreams face unexpected challenges.
Mirei visits Laala, uncovering a truth that tests their friendship, leading to a dazzling performance.