In Cold Water: The Shelter Bay Mystery
On a fishing trip in the Canadian Rockies, school teacher Laura Letts-Beckett drowns under mysterious circumstances, leaving her husband, Peter, as the sole witness.
Down Under
In 2010, married couple, Peter Beckett and Laura Letts-Beckett, go fishing on Lake Revelstoke, but only Peter returns alive; the community wants answers.
Six years after Laura's drowning, Peter stands trial for first-degree murder; an unexpected witness takes the stand, sending shockwaves through the local community.
Peter's defence team pokes holes in the prosecution; new theories about Laura's drowning emerge and Peter's fate is determined.