After dying of overwork in the real world, Azusa Aizawa is reincarnated as an immortal witch and spends 300 years enjoying a relaxing life and killing slimes; as soon as she reaches level 99, people rush in to challenge the world's strongest.
Along Came the Daughters
After becoming the strongest in the world before she even knew it, Azusa entered into a new lifestyle with her first pupil, Laika the dragon, and discovered fun and enjoyment in it that she hadn't known before.
Just as peace is beginning to reign in Azusa's home, a young elf named Halkara shows up pleading for her help.
Azusa receives an invitation from Beelzebub to attend a ceremony in the land of the demons; it seems she earned a favorable reputation with the demons after stopping the conflict between the two Dragon clans in Laika's homeland.