Welcome to Junior High and High School Kimetsu Academy! The characters of Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba come together in this hilarious spin-off of the TV series!
It’s Valentine’s Day. Zenitsu is full of excitement and unable to calm down revisits an incident from half a year ago.
Due to his strong desire to receive chocolates, Zenitsu seeks advice from teachers Mr. Rengoku and Mr. Tomioka on how to be more popular.