Lost Treasures of Ancient Rome
An international team of archaeologists faces the fascinating challenge of bringing to light the lost secrets of the Roman Empire.
An exploration of Herculaneum, the twin to Pompeii that was also buried during a deadly volcanic eruption. The discovery of an intact skeleton, the first excavated in 25 years, helps investigators piece together the final hours of Herculaneum.